اتو مو کراتینه

در این مقاله سعی داریم تمامی تجربیات خودمون رو در راستای انتخاب یک اتو مو کراتینه خوب به شما انتقال دهیم و شما در این مقاله میخوانید که یک اتو مو کراتینه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد .

همانطور که میدانید اتو مو کراتینه یکی از پایه های اصلی کراتین تراپی است و میتواند باعث این موضوع شود که شما نتیجه ای عالی گرفته یا هیچ نتیجه ای نگیرید …!!

بله درست شندید اگر اتومو کراتین شما درصد های حداقلی یک اتومو استاندارد کراتین را نداشته باشد ، حتا اگر با بهترین اتو مو کار بکنید و حتا اگر استاد کراتین باشید ، شما هیچ نتیجه ای از کراتین تراپی نخواهید گرفت!!

امیدواریم بتوانیم به جهت خرید و تهیه یک اتومو خوب و اورجینال شمارا همیاری کنیم ، شما میتوانید انواع اتومو اورجینال را با کلیک بر روی اینجا به صورت مستقیم تهیه کنید .

باهم میریم مواردی که حتما باید یک اتومو کراتین داشته باشد را برسی کنیم :

دمای واقعی 230 درجه

اتو مو کراتینه حتما باید دمای واقعی 230 درجه سانتی گراد معادل با 445 فارنهایت را داشته باشد ، متاسفانه خیلی از اتوموهای داخل ایران دمای 230 درجه را دارند اما وقتی با دماسنج لیزری این دما را میسنجیم شاهد این خواهیم بود که حداکثر دمای 205 تا 215 درجه سانتی گراد را به ما خواهند داد و این دما اصلا برای کار کراتین تراپی مناسب نیست اتومو کراتین حتما باید دمای 230 درجه واقعی و ثابت را پشتیبانی کند

پشتیبانی از بازه دمایی 230 تا 180 درجه سانتیگراد

دقت داشته باشید که درست است که اتومو کراتین باید دمای 230 درجه واقعی باشد اما این دما در همه جنس مو و همه تراچی ها کارایی ندارد .

مثلا در بوتاکس تراپی ما باید با 180 درجه سانتی گراد مو را اتو بکشیم یا در کراتین تراپی برای موهای اسیب دیده این نیاز هست که دمای اتو مو پایین اورده شود که ما دچار پرش رنگ یا اسیب دیدگی مو نشویم .

پس بنابر این یک اتومو کراتین حرفه ای حتما باید از بازه دمایی 180 تا 230 درجه پشتیبانی بکند و دمایی متغیر داشته باشد .

سبک و ارگونومیک بودن

ارگونومیک شاخه ای از علم مهندسیست که وسایل با توجه به فیزیک و به جهت حفظ سلامت اندام شما تولید میشوند .

به این دلیل که روزانه ساعت های زیادی را ما با اتومو سروکار داریم و حداقل روزانه چهار ساعت در حال اتو کشی هستیم ، این مسئله بسیار مهم است که اتو مو شما حتما سبک و ارگونومیک باشد تا بتواند سلامت مچ ، کتف ، ساعد و اندام درگیر شما را حفظ کند .

اتومو کراتینه

داشتن گارانتی و تعمیر پذیر بودن

به این دلیل که اتومو وسیله ای برقری و پرکار است باید حتما خدمات پس از فروش یا گارانتی داشته باشد ، تا در صورت وجود هرگونه مشکل بتوانید انها را تعمیر کنید

متاسفانه درحال حاضر در ایران به جهت تحریم ها کمتر اتومویی با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میشود

اما با این حال با کمی جستجو میتوان اتومو هایی مثل ووس ، فانکور ، لازو و … پیدا کرد که با خدمات پس از فروش ارائه شود

گارانتی اتومو کراتینه

به روز بودن و استفاده از تکنولوژی روز

اگر اتو مو شما به روز باشد و از تکنولوژی های روز دنیا پشتیبانی کند باعث این موضوع میشود که کار شما حرفه ای تر و راحت تر بشود ، برای مثال شاینی که اتومو هایی جدید به کار کراتین میدهند درگذشته اصلا امکان پذیر نبود همه این موارد را ما مدیون تکنولوژی هستیم

برای مثال در اتومو ووس ما تکنولوژی داریم که با تولید پرتوهای مادون قرمز و آنیون و با حفظ رطوبت مو سبب کاهش اسیب شده و درخشندگی بسیار بالایی را به مو میبخشد یا این که اتومو فانکور از فناوری IRT (فناوری واکنش سریع) استفاده میکند که گرما و بازیابی سریع آن را تضمین می کند و دها مورد دیگه ….

کابل برق بلند

سیم اتو مو کراتینه حداقل باید 2 متر باشد و کمتر از این شمارا داخل دردسر می اندازد و باعث کنده و سختی کار شما میشود . اتومو با کابل 2 متری و با قابلیت چرخش 360 درجه بسیار مناسب کار کراتین تراپی است و بدون نیاز به سه راهی کار شمارا راه می اندازد

بدنه مقاوم به حرارت

اتو مو کراتینه اگر بدنه ای مقاوم به حرارت نداشته باشد باعث این میشود که گرمه دائما به بدنه انتقال پیدا بکند و شما مجبور باشید با دستکش نسوز اتوکشی کنید و این موضوع در طولانی مدت بسیار اذیت کننده است . پس اتومو کراتین خوب حتما باید بدنه ای عایق داشته باشد تا گرما دستان شمارا اذیت نکند .

ممنون که این مقاله را تا انتها دنبال کردید ، امیدوارم توانسته باشیم به جهت خرید و تهیه یک اتومو خوب و اورجینال شمارا همیاری کنیم ، شما میتوانید انواع اتومو اورجینال را با کلیک بر روی اینجا به صورت مستقیم تهیه کنید .

  • mrkeratin
  • 12/02/1400
  • 7551 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...