نحوه تشخیص کراتین و ریباندینگ فیک

ما در این مقاله سعی داریم به شما ، به صورت کامل تشخیص کراتین مو تقلبی و فیک را به شما یاد بدیم و تمامی تفاوت های کراتین و ریباندینگ غیر اصلی و اصلی در این مقاله به صورت کامل برسی شده است و محصولاتی هایی مثل اینوار ، لونیکس ، مکسی ، کادیوو ، ریو و ریباندینگ شیسیدو به صورت کامل برسی ه شده است .

این پست کاملا تجربی است و در 90% مواقع درست است .

کراتین کادیوو تقلبی

نحوه تشخیص کادیوو اصل

در خرید کراتین کادیوو اورجینال به چند نکته باید توجه کرد

  • درب سوپاپ دار و دو مرحله ای باز شو
  • خرید از مکان های معتبر
  • وجود دانه های کرم رنگ داخل مواد
  • دقت به وجود لیبل و بارکد قابل اسکن که این لیبل ها چون چاپ لیزری هستند به راحتی با ناخن قابل کندن نیستن .
  • تاریخ تولید دقیقا مشابه عکس بالا بسیار کوچک و مرتب باید نوشته شده باشد

و به این نکته هم توجه کنید که کراتین کادیوو به دلیل حضور پر سابقه در بازار ایران از انواع فیک بسیار بالایی برخوردار است و حتا درجه بندی متفاوت و فیک خوب و بد دارد ، همچنین شما میتوانید کراتین کادیوو اصلی را با کلیک بر روی اینجا از مسترکراتین به صورت مستقیم تهیه نمایید .

همچنین قابل ذکر است که کراتین کادیوو اورجینال 100% احیا و 80% صافی و 6 تا 8 ماه ماندگاری به شما میدهد و از بو وگاز حداقلی برخوردار است .

کراتین اینوار تقلبی

نحوه تشخیص کراتین اینوار فیک

کراتین اینوار اورجینال دارای هولوگرام اصلی اینوار میباشد و همچنین در پشت ظرف تاریخ تولید محصول درج شده است و تا تاریخ نوشتن این مقاله هیچ گونه اینواری به جز اینوار شش ضلعی یا G.HAIR INOAR به صورت عمده و اورجینال وارد ایران نشده است تعداد بسیار کمی اینوار مشکی یا … به صورت چمدانی وارد ایران شده است که به علت تعداد محدود میتوان گفت که بیش از 98% انها غیر اصلیست همچنین تنها اینوار جی هیر اصلی محصولیست که در تصویر بالاست و اینوار های قدیمی مربوط به قبل از سال 2018 میباشد و دربسته بندی استوانه ای است و یا تاریخ محصول گذشته یا این که فیک میباشند پس تنها اینوار اوجینال محصولیست با بسته بندی شش ضلعی که میتونید اطلاعات بیشتر این محصول رو با کلیک بر روی اینجا به دست بیارید

نکته مهم !!

به جهت تشخیص کراتین مو تقلبی و فیک باید بگم که مراقب نام های مشابه هم باشید دقت بکنید کراتینی که در تصویر پایین میبینید کراتین اینوار نیست و کراتین جی هیر است و محصول شرکت جی هیر ، متاسفانه بعضی از شرکت ها کراتین جی هیر را بجای کراتین اینوار جی هیر میفروشند درصورتی که قیمت و کیفیت کراتین جی هیر بسیار پایین تر از اینوار جی هیر است و این یک تقلب بزرگ است !

به یک نکته هم توجه کنید برخی از سودجویان جعبه های خالی کراتین اینوار رو از شما میخرن و با ترکیب مواد متفاوت با اینوار ، کراتینی بسیار بی کیفیت و دست ساز درست میکنن و به قیمت پایین تر میفروشن ، اما خوب کراتین اینوار اصلی کجا و اینها کجا ، پس در نهایت به بارکد هم نمیشه خیلی اعتماد کرد و صرفا خرید از فروشگاه های معتبر و همچنین کیفیت محصول میتونه نشانه اصالت کالا باشه .

قیمت کراتین اینوار اورجینال در سایت امازون
نحوه تشخیص کراتین اینوار فیک

و نکته پایانی در رابطه با قیمت این محصول این هست که اگر در مارکت های جهانی و معتبر مثل امازون ، علی بابا و … قیمت این محصول رو چک کنید متوجه میشید قیمت حدودی این کراتین درصورت اورجینال بودن داخل ایران چه اندازه باید باشه و کراتین اینوار 1/200 یا 1/400 و… خواب و خیالی بیش نیست و قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه این قیمت ها هست .

پس لطفا با تهیه اینوار از مراکز غیر معتبر و صرفا به خاطر تفاوت قیمت 100 الی 200 تومانی اعتبار چندین سالتونو زیر سوال نبرید .

شما میتوانید کراتین اینوار اورجینال را با قیمتی بسیار مناسب با کلیک در اینجا تهیه کنید و تفاوت و کیفیت را تجربه کنید

پروتئین فلوراکتیو اورجینال

به جهت شناخت پروتین اصلی فلور اکتیو در ابتدا حتما دقت بکند که محصول را از جاهای معتبر خریداری کنید

دومین نکته به این موضوع دقت کنید که در بسته بندی این محصول برند فلوراکتیو به صورت برجسته نشوته شده است

سومین نکته ای که باید به اون دقت بکنید این است که شرکت فلوراکتیو با لیبلی برجسته این محصئل را پلمپ کرده است و همانطور که در تصویر روبرو مشاهده میکنید این پلمپ به خوبی قابل مشاهده است .

و خوب است بدانید پروتین بنفش فلوراکتیو موادی بنفش رنگ و پروتین قهوه ای فلوراکتیو موادی قهوه ای رنگ دارد که دارای دربی دو مرحله ای بازشو با بوی بسیار خوب است .

ریباندینگ شیسیدو تقلبی

تشخیص ریباندینگ شیسیدو اصل و فیک
تشخیص ریباندینگ شیسیدو اصل و فیک

در تصویر بالا دو عدد ریباندینگ شیسیدو اصل و فیک رو کنار هم قرار دادیم ، همانطور که مشاهده میکنید تفاوت ها بسیار کم است صرفا کمی تفاوت رنگی مشاهده میکنید ، نکته اصلی این است که شیسیدو اصلی هولوگرام دارد که این هولوگرام قابل اسکن است و نشانه ایست بر اصل بودن این محصول و این که تاریخ تولید جدید (2020) دارد ، همچنین شما میتوانید شیسیدو اصلی را با قیمت مناسب با کلیک در اینجا تهیه کنید .

کراتین ریو و مکسی گلد

نحوه تشخیص کراتین مکسی فیک
نحوه تشخیص کراتین مکسی فیک
نحوه تشخیص کراتین ریو فیک
نحوه تشخیص کراتین ریو فیک

برای کراتین ریو و مکسی گلد نکته خاصی نیاز نیست بیان کنیم با توجه به ظاهر این محصولات میتونید تا حد زیادی تشخیص بدید این موضوع را .

کراتین طلا و عسل ( کراتین گلد اند هانی )

به گفته شرکت تولید کننده این محصول تولید هر بطری معتبری را که شبیه به این در سال 2011 متوقف شده و مدتهاست منقضی شده است!
فرمولهای Keratin Cure facilit درشرکت کر در ایالات متحده تولید میشود و نه در برزیل !!
اگرچه فروشندگان اظهار دارند که این ماده فاقد فرمالدئید است ، اما این بطری های تقلبی حاوی مقادیر زیادی فرمالدئید و سایر مواد خطرناک ثبت نشده است.

.

.

.

ممنون که این مقاله رو تا انتها مطالعه کردید ، لطفا این مقاله رو با دوستاتون به اشتراک بزارید .

{ تهیه شده در مسترکراتین _ کپی بدون ذکر منبع ممنوع میباشد }

  • mrkeratin
  • 06/01/1399
  • 18815 بازدید

3 دیدگاه برای “تشخیص کراتین مو تقلبی و فیک”

  1. نقاط قوت
    • سایت خیلی دقیق بود
    نقاط ضعف
    • ندیدم

    درود، من از ی‌فروشنده‌کراتین در کرمان کراتین نیوکامل خریدم اول گفتن ماندگاریش ۱۲ تا ۱۸ ماه هست بعدها که درحال استفاده‌ش توی سالن بودم گفتن نهایت یکسال
    گفت جلدش نانوآیکنیک هست سیاست شرکت اینجوریه کسی نتونه وارد کنه
    میخوام بدونم قضیه‌ی این کراتین چی هست؟
    و اینکه توی سایت مروارید تشخیص کادیو اصل و فیک نشون داد کادیو هم که از این خانم خریدم فیک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...