درمان مو کشسان

درمان مو کشسان به چه صورت اتفاق می افتد ؟

یک طرف درمان مو کشسان باید و باید پلکس باشد !!

به این دلیل که مویی که کشسان است یا درحال کات شدن است دچار شوک بسیار بدی شده است این این اسیب در عمق این موها اتفاق افتاده است ، پس بنابر این کراتین ، بوتاکس و پروتین به هیچ وجه امکان نفوذ به ان سطح و عمق را ندارند و تنها چیزی که میتواند به ان عمق نفوذ و ان عمق را احیا کند پلکس است .

شما میتوانید پلکس اورجینال را با کلیک بر روی اینجا به صورت مستقیم از مسترکراتین تهیه کنید .

مرحله اول احیا : پلکس تراپی

همیشه ترتیب احیا به ترتیب لایه های مو است .

ما در ابتدا باید لایه های عمقی مورا احیا کنیم و پس از ان به لایه های سطحی و بالا تر برسیم .

در ابتدا با پلکس تراپی شروع میکنیم :

اموزش پلکس تراپی

مقدار مشخصی از وانپلکس را با ۱۰ برابر آب جوشیده سرد شده مخلوط کرده(در صورت آسیب شدید مو با ۵ برابر آب جوشیده سرد شده مخلوط شود)

موهارو شستشو میدیم و کاملا خشک میکنیم و بعد شروع میکنیم به اسپری کردن این مواد بر روی موها و هر قسمتی را که زدید ماساژ میدید و توجه میکنید که اصلا به کف سر نخوره و 30 تا 50 دقیقه بهش استراحت داده و اجازه میدیم روی موهامون بمونه .

به مدت ۲۰ دقیقه مکث می کنید، سپس با آب ولرم آبکشی کرده و ماسک بزنید. میتوانیم قبل از شستشوموها را براشینگ کرده و حرارت گرم به مو بگیریم و بهتر هست در تایم مکث جای موها گرم باشه و بعد موهارو میشوریم .

درمان مکمل

اگر میخواهید درمان موی شما 100% بدون ریسک نتیجه بدهد حتما باید بعد از پلکس یک درمان مکمل برای موهای خودتون در نظر بگیرید ، این درمان میتواند بوتاکس یا کراتین باشد ، شما میتوانید این در مرحله را پشت سر هم و در یک روز انجام دهید ، البته بهتر است 5 روز فاغصله بین این در درمان باشد .

اگر وان پلکس قبل از کراتین قراره انجام بشود


با شامپو قبل کراتین شسته شود و مو 100% خشک شود ، مواد پلکس رو به مو میزنیم تایم مکث نیم ساعتش طی میشود و در این تایم نیم ساعت ده دقیقه در هوای باشه و یک ربع تا 20 دقیقه باد گرم سشوار بهش میدیم

اگر هم نانو گان داریم ده دقیقه هوای ازاد ، ده دقیقه باد گرم سشوار و ده دقیقه هم از نانو گان استفاده بشه

و اگر ماکرومیست داره شخص همین که مواد به موهاش خورد بره داخل دستگاه بشینه

تایم مکث که تموم شد و اگر خواستید که بلافاصله کار رو شروع کنه موها باید باشامپو بچه شسته بشه خیلی سریع و سطحی که اون چربی اضافه وانپلکس از مو جدا بشه و بعد از اون مو کاملا خشک میشه و مواد کراتین زده بشه و در این قسمت نیازی به استفاده از شامپو قبل از کراتین یا حتا شامپو های معمولی هم نیست و در مرحله دوم درمان مو کشسان فقط شامپو بچه یا شامپو فری سولفات استفاده میکنیم که اون چربی کمی گرفته بشه

نکته مهم در این درمان این است که اگر بناست پشت سر هم ما این درمان هارا انجام بدهیم فقط برای درمان اول از شامپو قبل استفاده میکنیم و در درمان دوم ما مورا با شامپو بچه شسته و چربی اضافی درمان قبلی را تا حدی میگیرم .

برای خرید انواع کراتین بر روی اینجا کلیک کنید ، همچنین برای خرید انوع پلکس بر روی اینجا کلیک کنید .

  • mrkeratin
  • 21/01/1399
  • 12958 بازدید

2 دیدگاه برای “درمان مو کشسان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...