دلایل ریزش مو بعد از کراتین

ریزش مو بعد از کراتین دلایل بسیاری دارد که باید حتما توسط متخصصین برسی شود ما در این مقاله سعی داریم چهار عامل اصلی ریزش بعد از کراتین رو برسی کنیم و به این سوال پاسخ بدیم که چرا کراتین تراپی باعث ریزش مو میشود ؟ و ایا اصلا کراتین میتواند عامل ریزش باشد یا خیر !

1 . شامپو فری سولفات

یکی از اصلی ترین موارد ریزش مو بعد از کراتین مربوط به شماپو بدون سولفات میشود .

شامپو بدون سولفات یا فری سولفات به دلیل این که سولفات در خود ندارد از قدرت پاک کنندگی کمتری برخوردارد است و اگر ما با شامپو بدون سولفات دقیقا مثل شامپو سولفات دار برخورد کنیم چربی پوست سربه خوبی پاک نمیشود و همین تجمع بیش از حد چربی باعث ریزش مو میشود .

شما باید در نظر داشته باشید که شامپو بدون سولفات قدرت پاک کنندگی کمتری دارد ، پس بنابر این باید حتما در هنگام شستشو مو پوست سر خود را با شامپو بدون سولفات و با نوک انگشتان ماساژ دهید تا چربی پوست سر به خوبی پاک شود .

اگر مشکل حل نشد میتوانید ماهی سه تا چهر مرتبه شامپو معمولی را به نوک انگشتان خود زده و پوست سر خود را با شامپو معمولی بشویید .

2 .داشتن ریزش قبلی

گاها پی میاد موهای ما از قبل ریزش دارد به دلایل مختلف مثل استرس یا کمبود ویتامین های به خصوص و …. اما خوب به این دلیل که موها بسیار درهم و به هم ریخته و نا مرتبه اصلا متوجهش نمیشیم یا اگر هم بشیم بهش توجه نمیکنیم .

بعد از کراتین چون مو حالف و فرم میگیره و بسیار مرتب میشه تک تک تارهای مویی که بریزه ، مهم و پر اهمیت میشه وبسیار برای شما نمایان میشه و شدیدا شما رو کنجکاو میکنه که چرا داره اینم ریزش رخ میده ، درصورتی که از گذشته هم بوده و شما اصلا متوجهش نشدید !!

پس بنا بر این گاهی برای پاسخ به این سوال که چرا ریزش دارید ارزیابی پزشکی هم بد نیست .

3. خوردن مواد به پوست سر

در رابطه با این مورد در ابتدا باید بگم که لطفا اگر ریزش دارید حتما روی این مورد تاکید نکنید و ارایشگرتون رو تحت فشار نزارید و حتما موارد دریگه رو خوب برسی بکنید و از ارایشگرتون مشاوره بگیرید .

ما تحت هیچ شرایطی این حقو نداریم که مواد کراتین و بوتاکس رو به پوست سر بززنیم ومواد گذاری بهتره ازیکسانتی ریشه اتفاق بیفته تا مواد هیچ برخوردی با پوست سر نداشته باشه .

دقت داشته باشید که مواد برای پیاز چه مو ساخته نشده و برای موهای شما فقط باید به کار برود .

دقت داضشته باشید ما توصیه میکنیم حتی شما ماسک مورا هم با پوست سرتون نزنید .

4.کاور کردن مو در تایم مکث اولیه

کاور کردن مو کاریست که بسیاری از ارایشگران در هنگام تایم مکث اولیه کراتین انجام میدهند و باید در نظر داشت این که اصلا کار لازم و مفیدی نیست و گاها باعث ریزش مو میشود ريا، پس بهتر است در هنگام تایم مکث هوای ازاد به موهای مشتری بخورد.

ممنون که این مقاله رو تا انتها مطالعه کردید برای دیدن اموزش ها و نکات بیتر بر روی اینجا کلیک کنید

  • mrkeratin
  • 23/08/1400
  • 6267 بازدید

4 دیدگاه برای “دلایل ریزش مو بعد از کراتین”

  1. سلام ممنون از مطابتون،مرحله مکث منظورتون همون ۱ ساعته هس که مواد کراتین روی مو قرار داره؟ از سشوار با باد کمی گرم میتونیم تو این تایم استفاده کنیم؟ برای جذب بهتر مواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...