همه چیز در رابطه با اتومو کراتین و اتوکشی کراتین

اتومو کراتین و اتوکشی کراتین یکی از مهم ترین مسائل در بحث ریباندینگ کردن و کراتین کردن هست و به جرات میتوان گفت تاثیری 30 تا 40 درصدی در نتیجه کار ما دارن به خصوص در هنگام کار کردن با کراتین های حرفه ای مثل لونیکس اگر با اتوموی ضعیفی کار کنید به هیچ وجه جواب خوبی نمیگیرید حتا اگر اتوی شما دمایی معادل با 220 یا 225 درجه هم داشته باشه یا این که در هنگام کار طولانی قطعی هایی داشته باشه هم فایده ای نداره اتوی کراتین باید و باید دمایی معادل یا 230 درجه و همچنین بدون کوچک ترین قطعی باشد که بتوان انتظار نتیجه خوبی را داشت .

ما در بحث تدریس کراتین تراپی نکته ای داریم تحت عنوان مثلث کراتین و در این مثلث گفته میشود که کراتین تراپی سه بخش دارد که همه این اضلاع به یک اندازه روی هم تاثیر دارد ، برای مثال اگر بهترین کراتین کار شهر هم باشید اما خوب اتوموی خوبی استفاده نکنید قطعا نتیجه خوبی نخواهید گرفت و …

پس در انتخاب اتومو بسیار دقت کنید ، مسترکراتین به جهت راحتی شما چند اتومو با ضمانت رو موجود کرده که میتوانید به سادگی تهیه و با ضمانت مسترکراتین استفاده کنید ، برای رفتن به بخش اتوموها اینجا کلیک کنید .

ویژگی های اتومو کراتین

اتومو کراتین خوب و مناسب باید از چند ویژگی برخوردار باشد و ویژگی های زیررا میتوانید در اتوموهای مثل ووس ، فانکور ، لازو و … پیدا کنید که با خدمات پس از فروش مسترکراتین ارائه شود

  • دمای واقعی 230 درجه
  • پشتیبانی از بازه دمایی 230 تا 180 درجه سانتیگراد
  • سبک و ارگونومیک بودن
  • داشتن گارانتی و تعمیر پذیر بودن
  • به روز بودن و استفاده از تکنولوژی روز
  • کابل برق بلند
  • بدنه مقاوم به حرارت

برای دیدن کامل این موارد بر روی اینجا و مقاله اتومو کراتین کلیک کنید

انتخاب دمای مناسب اتوکشی

دمای مناسب اتوکشی کاملا بستگی به جنس و رنگ مو دارد و میتواند از دمای 180 درجه 230 درجه متغیر باشد .

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که برای موهای اسیب دیده به جای پایین اوردن دما تعداد اتوکشی را ما نیز پایین بیاوریم . برای مثال اگر بناست مویی را 20 بار با دمای 200 دجه او بکشیم میتوانیم 15 درجه با دمای 230 درجه بکشیم .

البته این دما کاملا به جنس مو و تواناییش بستگی دارد و برای این که از دما و تعداد مناسب اطمینان پیدا کنیم میتوانیم پشت مو تست بکنیم و انقدر باید اتو بکشیم تا مو سبک بشود .

نحوه صحیح اتو کشی

نحوه صحیح اتو کشی در قسمت ریشه به صورت ضربه ای هست و در قسمت ساقه پشت هم ، مداوم و برای حفظ گرما و گرمای مضاعف حتما لایه هارا نازک بردارید و تا انتهای کار با حوصله اتوکشی نماید و سعی کنید قسمتهای روی مو یک دست اتو شود ، با زاویه 90 درجه اتو کشی کنید انتهای کار را زاویه ندهید تا مو حالت نگیرد و صاف بماند.
قبل از شستشو برای ماسکه مو به هوای خودش سر فرصت کاملا خنک شود از سشوار استفاده نشود.

کلیپ تصویری و اموزش مقاله اتومو کراتین و اتوکشی کراتین در سایت یوتیوب و اپارات اپلود شده است که با کلیک بر روی اینجا میتوانید ویدیو را در اپارات و با کلیک بر روی اینجا در یوتیوب مشاهده کنید .

  • mrkeratin
  • 07/01/1399
  • 32221 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...