اموزش بوتاکس مو

بوتاکس چیست و بوتاکس مو و بوتاکس صورت یکی است ؟

بوتاکس صورت درواقع یک سم است که از بوتولونیوم استخراج میشود و کاری که برای پوست انجام میدهد عظلات را فلج میکند و ااین فلج شدگی باعث ایجاد کشیدگی در پوست و عظلات میشه و در نهایت باعث سفتی و کشیدگی میشه که در علم پزشکی گفته میشه بیشتر از هشت مرتبه مجاز به بوتاکس کردن نیستید .

سوالی که در اینجا مطرح میشه اینه که ایا بوتاکس مو و صورت یکی هستند ؟ باید به شما بگوییم خیر

دلیل که این محصول قوی احیایی مو بوتاکس نامگذاری شده به این جهت است که این محصول دقیقا مشابه با بوتاکس صورت با پر کردن فیبر های از دست رفته مو یک لایه پر کردن لایه های مورو ایجاد میکنه و یک احیا بسیار سریع برای مو ایجاد میکنه .

بوتاکس مو چه کاری انجام میدهد ؟

بوتاکس مو با پر کردن فیبرهای از دست رفته مو ، لاهای مورو پر میکنه و یک احیایی بسیار سریع برای مو ایجاد میکنه .

مویی که اسیب بیرونی میبینه از لایه های کوتیکول این اسیب شروع میشه و اگر این لایه ها اسیب ببینه و فیبرش رو از دست بده و از بین بره ، اسیب به کرتکس میرسه و تمام این فیبر ، سلول ها و پیوند ها شکسته میشه و جدا میشه و بوتاکس کاری که میکنه میاد این لایه هارو پر میکنه و فیبرهارو پر و جایگزین میکنه و درواقع میشه گفت بوتاکس جایگزینی پروتئینی انجام میده و به همین دلیله که در لحظه موهارو احیا میکنه .

انتخاب بوتاکس مو مناسب

در مرحله اول انتخاب یک بوتاکس خوب مهم ترین مورد است ، ما بوتاکس های خوبی مثل اجی مکس ، ریچی و لونیکس داریم که به نظرمن در مجموع جوانب بوتاکس لونیکس بهترین است و استفاده از این بوتاکس توصیه میشود ، شما میتوانید بواکس لونیکس را با 10% تخفیف ویژه از مسترکراتین تهیه کنید .

بوتاکس لونیکس به جهت ارژنینی که داره نرمی بی نظیری به موهای شما میده .

بوتاکس لونیکس ویتامین ب 5 فراوانی داره که باعث جلوگیری از ریزش مو میشه و نرمی خاصی ایجاد میکنه .

همچنین شما میتوانید در این بوتاکس ویتامین e را پیدا کنید که جلوی خشکی مو را میگیرد و باعث انعطاف پذیری مو میشود .

بوتاکس لونیکس دارای پروتین گندم است که رشد موهای شمارا بسیار زیاد میکند .

در بسیاری از سالنها از بوتاکس لونیکس به عنوان خاویار تراپی به دلیل وجود خاویاری که دارد یاد میکنند .+

نحوه كار با بوتاکس لونیکس ، اموزش بوتاکس مو

موها را يك بار با شامپو قبل كراتين و یا دوبار با شامپو معمولی شستشو ميدهيم،
سپس موها رو کاملا خشك كرده و از پشت سر شروع به مواد گذاري ميكنيم موها كاملا اغشته به مواد شود،
بعد از اتمام كار به موها به مدت 30 تا 45دقيقه استراحت ميديم(هرچقدر مو اسیب بیشتری داشته باشد زمان استراحت مواد کمتر خواهد بود)
بعد از اتمام تايم موها را فقط با آب شسته و30% مواد روی مو باقی بماند
سپس كاملا با باد سشوار خشك كرده و در اخر۴تا ۷ بار
اتو كشي انجام ميدهیم( ولي به شدت اتوكشي كراتين نباشد)

به مشتري تاكيد ميكنيم موها سه روز شسته نشود
از ماسك مو مغذی و شامپو مخصوص بعد از کراتین یا فری سولفات استفاده كنند.

بوتاکس لونیکس اگر شما اتو کشی کنید به شما صافی میدهد ، البته نباید توقع صافی مثل کراتین را داشته باشد ، حداکثر صافی 50 % هست که میتوان گفت ماندگاری بالایی هم ندارد.

ترکیب بوتاکس لونیکس و وان پلکس

شما میتوانید ،به جهت درمان موی کشسان و گرفتن احیا بیشتر از بوتاکس ، پلکس و بوتاکس را ترکیب کنید و به جای ترکیب وانپلکس با اب ، با بوتاکس ، پلکس را ترکیب کنید .

به همان مقدار یک به پنج یا یک به ده که پلکس با اب ترکیب میشود ، این امکان وجود دارد که پلکس با بوتاکس ترکیب شود و پس از ترکیب دقیقا به روش بوتاکس تراپی کار انجام میشود .

آموزش بوتاکس فلپس

نحوه استفاده از این بوتاکس به صورت وسط شستشو است

در ابتدا و برای برای شروع کار باید مورا تمیز و 100% خشک کنیم . با استفاده از قلمو از یکسانتی متری ریشه شروع به مواد گذاری میکنیم .

بین 20 تا 30 دقیقه مکث میکنیم و مواد را با اب فراوان ابکشی میکنیم تا مواد سبک شود و 70 % مواد از مو خارج شود .

نم مورا با حوله میگیریم و سپس مورا با باد ملایم سشورا کاملا خشک میکنیم و مطمئن میشویم مو 100% خشک شده باشد .

مو هارا تقسیم بندی میکنیم و اتو کشی برای هر لایه نازک مورا شروع میکنیم ،هر لایه بسته به سطح اسیب بین 7 تا 15 مرتبه اتو کشی میشود . دقت داشته باشید ، برای موهای نازک و اسیب دیده بین 180 تا 200 درجه دمای اتومو باشد و برای موهای نچرال و مقاوم دما بین 200 تا 230 درجه میتواند باشد .

بوتاکس سرد فلپس

در مرحله اول با شامپو موها را کاملا میشوییم تا کاملا تمیز شده و سپس ابکشی میکنیم

مواد گذاری انجام داده وتمام مورا به مواد اغشته میکنیم و به مدت 30 تا 60 دقیقه با کاور ، البته بسته به سطح اسیب موی مشتری مکث میکنیم.

و در انتها موهارا ابکشی و براشینگ میکنیم و در صورت لزوم و به صافی یک اتوکشی با دمای 180 درجه هر لایه مو 8 تا 15 بار انجام میدهیم .

استفاده از بوتاکس جهت ضخیم سازی و فیلر تراپی

ما برای موهای نازک یا دم گربه ای یا بچه میتوانیم از بوتاکس استفاده کنیم و میتوان گفت یکی از بهترین گزینه ها به جهت ضخیم سازی موها بوتاکس لونیکس است که معمولا با دو یا سه مرتبه بوتاکس کردن ما به نتیجه دلخواه رسیده و مشکل نازکی موهارا رفع میکنیم .

فیلر تراپی یعنی پر کردن یا افزایش حجم و شما با بوتاکس میتونید به صورت کامل حجم مورو افزایش بدید و لایه های مورو پر کنید .

معمولا این درمان هردو ماه یکبار انجام میشود و دو تا سه بار انجام این کار نتیجه بسیار مثبتی خواهد داشت .

استفاده از بوتاکس به عنوان پانسمان …

در این روش ما از بوتاکس به عنوان زیر سازی استفاده میکنیم ، درواقغ گاها پیش میاذ که ما با مویی مواجه هستیم که خشک است یا لایت دراد و میدونیم که اگر مو را کراتین کنیم مو اسیب میبیند یا اون نتیجه حرفه ای و دلخواه را به ما نمیدهد .

خوب در ابتدا کل مورا با شامپو شسته و میاییم با یک مقدار نمی که دارد بوتاکس رو میزنیم و نیم ساعتی استراحت بهش میدیم و بعد یا ابکشی انجام میدیم و یا اینکه اگر مو توان و قدرت داشت با دمای 180 درجه یه اتوکشی انجام میدیم و به چشم میبینم خوب شدن حال مورو و وقتی بعد از این کار کراتین انجام بشه نتیجه بینهایت متفاوت خواهد بود .

استفاده از بوتاکس به جهت سالم سازی موهای فر بدون گرفتن صافی

همیشه ما مشتری هایی داشتیم که موهای فر زیبایی داشتند اما متاسفانه به هر دلیلی این موها ناسالم شدن و دچار اسیب ، ما میتونیم با بوتاکس بدون از بین بردن فر موها موهارا احیا کنیم و وزی و خشکی موهای مشتری خودمون رو از بین ببریم .

دقت داشته باشید وزی زمانی اتفاق می افته که سطح کوتیکول لایه های اولش از بین بره و پروتین ها و سلول ها بافت های خود را از دست بدهند و مو حالت وزی به خودش میگیره که این وزی با بوتاکس قابل درمان است .

دقت کنید برای این افراد اتوکشی حداقلی اتفاق بیفتد و اصلا اتوکشی زیاد اتفاق نیفتد تا مو به صافی نرسد .

درمان موخوره با بوتاکس

برای درمان موخوره شما میتوانید از بوتاکس لونیکس استفاده کنید زیرا بوتاکس لونیکس ابرسانی بسیار بالایی داره .

مویی که دچارموخوره میشه و در انتها چند شاخه میشه ، شما نمیتویند این چند شاخگی رو با بوتاکس درمان کنید ، شما در ابتدا باید موخوره گیری انجام بدید و اون قسمت هارو بچینید و بعد از اون از بوتاکس لونیکس استفاده کنید به جهت درمان خشکی و نیازه که اینو بدونید موخوره در اثر خشکی بیش از حد اتفاق می افته که با بوتاکس به جهت ابرسانی عمقی که داره قابل درمانه .

بوتاکس مو چه مدت ماندگار مفید دارد ؟

نکته مهم : احیا و ماندگار بوتاکس بسیار بستگی دارد به اسیب مو و هرچقدر که اسیب مو بیشتر باشه ماندگاری هم پایین می اید ، برای مثال موهایی که حالت نمدی یا پشم گوسفندی دارن ممکنه بعد از یکماه نیاز به شارژ مجدد داشته باشه ، البته برای موهایی که درمان شدن و اسیب جدی ندارند تا 5 ماه هم میتوانیم ماندگاری مفید داشته باشیم

لطفا توجه داشته باشید این محصول احیایی بسیار قابل قبولی دارد و بیشتر به جهت احیا قابل استفاده است .

چند روز بعد کراتین میشود بوتاکس کرد ؟

بهتر است یک هفته به مو زمان بدیم تا پیوند های هیدروژنی برقرا بشود و برسی کنیم کدوم قسمت مو فیبر هاش سالم سازی نشده و بعد از اون بیاییم بوتاکس رو انجام بدیم .

{ تهیه شده در مسترکراتین _ کپی بدون ذکر منبع ممنوع میباشد }

  • mrkeratin
  • 14/05/1399
  • 93866 بازدید

82 دیدگاه برای “اموزش بوتاکس مو”

  1. سلام،اگه بلافاصله بخوایم بعد از بوتاکس کراتین انجام بدیم ایا دوباره نیاز به شامپو قلیایی نیست؟ و اگر نیست ایا خود بوتاکس باعث بسته شدن منافذ مو نمیشه که قدرت نفوذ کراتین رو کم کنه؟

    • خانوم سارا سلام
      در مواقعی که میخوایم دو تراپی پشت سر هم انجامخ بدهیم ، مثلا بوتاکس و کراتین یا پلکس و کراتین و…
      فقط برای اولین تراپی از شامپو قلیایی استفاده میکنیم و برای تراپی دوم صرفا با اب یا شامپو بچه شستشو سطحی انجام میدهیم تا چربی اضافه موگرفته بشود.

      • با سلام وممنون از اموزشهای خوب وکاربردی …برای انجام دو تراپی پشت سر هم ایا با اتو کشی مو اسیب بیشتری نمیبینه هر چند که هر دو احیا دارن ولی اتو کشی زیاد در یکروز وبه دفعات تاثیر منفی نداره ؟

    • سلام با شامپو بچه شسته بشود در بین دو عملیات و مشکلی ایجاد نمیکند ، البته بهتر است این کار با پنج روز فاصله انجام بشود .

    • بستگی به نوع بوتاکستون داره اما روش بوتاکس ل.ونیکس و … که گفته شده رو مشابه روش بالا برید و مورو سبک کنید و بعد اتو بکشید .

  2. عرض سلام و ادب. میشه اول پلکس کرد و بعد از تایم مکس، بوتاکس انجام داد؟ آسیبی به مو نمیزنه؟ و نتیجه ی خوبی خواهد داشت؟

    • سلام بله شم هم همیتونید بوتاکس و پلکسو ترکیب بکنید در یک مرجله انجام بدید و هم میتونید شسامپو قبل بزنید پلکس تراپی بکنید و بعد تایم مکث فقط با شامپو بچه بشوریبد که چربیش بره و بعد از اون مورو بوتاکس کنید
      در این روش باتوجه به لایه های مو مو احیا میشه و هیچ مشکلی نداره و اسیب رسان نیست اصلا

    • سلام من موهامو بالیاژ کردم من کلا موهای مجعدی دارم الان میخام صافشون کنم ازکدوم روش میتونم استفاده کنم وفاصله بابالیاژم چقدباید باشه

  3. سلام عذرمیخام اگر اتو کشی کم باشه اونم به دلیل اسیب زیاد مو ایا نتیجه مطلوب داره ؟ سوال دیگه اینکه اگر قبل اتو کشی مو بعلت لزج بودن مو جایی از مو سهوا مرطوب باقی مونده باشه چه اتفاقی میفته؟

    • سلام در رابطه با سوال اولتون
      شما باید یک بالانس بین دما و تعداد اتوکشی برقرار کنید به این معنی که اگر به دلیل اسیب زیاد مجبور به کاهش دما هستید حتما باید تعداد اتوکشی را بالا ببرید تا پروسه کراتین درستانجام شود .
      سلام بهتر است کاملا مو خشک بشود بعد به سراغ اتوکشی بریم به این دلیل که اتوکشی بر روی مواد میتواند باعث ایجاد بو و گاز و غبار بشود .

  4. سلام. من موهام دکلره داشت و آسیب دیده بود ومتاسفانه کراتین کردم الان موهام مثل چوب، خشک شده. و رنگ موهام زرد.میخام ترکیب بوتاکس لونیکس و پلکس وان پلکس را بزنم. میخام بدونم میشه اتوکشی انجام ندم؟ چون بیشتر برام احیا مهمه و میترسم موهام بیشتر آسیب ببینه. و نحوه انجامش هم بفرمایید ک ب ارایشگرم بگم طبق همون انحام بده

    • سلام بله میشه بدون اتوکشی انجام داد و مشکلی نداره
      و ترکیب پلکس و بوتاکس بسیار مناسب و با کیفیت است و موهای با اسیب جدی را بسیارز مناسب درمان میکند

          • سلام وقت بخیر،تو توضیحات نوشتید از بوتاکس ب عنوان پانسمان استفاده کنید .یعنی بعد از اتوکشیه جزیی بوتاکس .مواد گذاری کراتین رو انجام بدیم؟

          • یعنی اتوکشی حذف بشه براشینگ بشه وقتی میخوام به عنوان بستر سازی و پیش تراپی استفاده کنیم و نیازی به اتوکشی نیست

        • سلام وقت بخیر
          برای انجام دو تراپی پشت سر هم،به طور مثال بوتاکس لونیکس و بعد کراتین ecco فلور اکتیو

          سوال من این هست که بوتاکس لونیکس سه روز قرنطینه داره،پس نمیشه این دو تراپی رو در یک روز انجام داد،درسته؟
          اگر بعد از سه روز دوباره برای کراتین اقدام شه باید شامپو قلیایی استفاده کرد؟

          • بستگی به محصولی که استفاده میکنید
            توصیه ما این هست از بستر ساز هایی استفاده کنید که نیازی به قرنطینه نداره
            مثل ست ای تی اس یا محصول اس او اس بوتاکس
            اما بعد
            بستگی به محصولتون هم داره مثلا محصولی مثل اکو ردوکسر نیازی به شامپو ثبل نداره پس شامپو قبل نمیزنید و فقط مورو میشورید حکه چرب نباشه

    • سلام پلکس برای موهایی با اسیب عمقی مثل کشسانی یا کات شد کارایی داره و در عمق مو احیا ایجاد میکنه
      بوتاکس و پر.تین برای اسیب های سطحی هست و احیایی خوب در لایه سطح مو و اسیب های سطحی ایجاد میکنه

  5. سلام خسته نباشید عزیزم من موی مشتری مو که خیلی اسیب دیده بود کراتین کردم بعد از اتو کشی که شستم بهش تحویل دادم خیلی خوب شده بود مشتری بعد دو روز که با شامپوی بعد کراتین حمام کرد قسمتای موهاش که دکلره بود پف و‌وزشد بعد دوباره اوردمش سالن با هزینه ی خودم میکس پروتئین خاویار و بوتاکس ریچه و پلکس کردم بهش دو روز قرنطینه دادم هنوز نشستم به نظرتون جواب میده خوب میشه ؟

    • سلام
      احتمالا شما کمی به قسمت دکره اسیب زدید
      به این دلیل که در دکلره احتمالا اسیب وجود داشته و شما همسان با بقیه قسمت های مو اتو کشیدید و این اتوکشی کنترل نشده باعث اسیب شده و دمیج شده مو کمی و احتمال بسیار زیاد با بوتاکس اوی بشه و مشکل حل بشه .

    • صسلام به هر حال بخش سک سازی بخش مهمیست که باید درست انجام بشود و کار خیلی سختی هم نیست
      و میشه بدون اتوکشی و فقط با براشینگ کار کرد فقط توجه داشته باشید که به شما صافی نخواهد داد بدون اتو کشی

  6. نقاط قوت
    • توضیحات عالی
    نقاط ضعف
    • هیچ

    سلام وقت بخیر من برای مشتریم که روی موهاش دکلره داشت و آسیبش زیاد بود و کشسان بود پلکس زدم و بعد تایم مکث سشوار زدم و بعدش کرایتین کردم الان موهاش خیلی وزه و احساس میکنم با اتوکشی ای که انجام دادم موهاش بیشتر آسیب دیده و سوخته .الان میتونم براش بوتاکس بزنم ؟یا بوتاکس را با پروتئین قاطی کنم و بزنم؟ سوال دومم اینکه بعد کراتین اگه بخوام بوتاکس کنم مو را بشورم با شامپو قلیایی؟اثر کراتینش نمیره اینطوری؟
    ببخشید اینقدر سوال کردم واقعا درمانده شدم

  7. نقاط قوت
    • فوق‌العاده
    نقاط ضعف
    • ب هیچ عنوان

    سلام خسته نباشید و کمال تشکر از پاسخ های عالی شما
    ببخشید اگه مویی ک آسیب دیده ما بخوایم دو احیا پشت سر هم انجام بدیم اول بهتر است کراتین انجام بدیم یا بوتاکس؟

  8. نقاط قوت
    • فوق‌العاده
    نقاط ضعف
    • ب هیچ عنوان

    خسته نباشید عذر زحمات .
    منظورم از تریتمنت آمپولهایی هستند ک برای تقویت استفاده میشه برای احیای مو

  9. سلام آیا میشه برای صافی بیشتر بوتاکس رو با کراتین ترکیبی کرد که هم جنبه درمانی بالایی داشته باشه و هم نسبت به بوتاکس که ب نهایی انجام میشه صافی بیشتری بده؟

  10. سلام
    ایا میشه بوتاکس مو رو جهت احیا در منزل انجام داد؟…احیا برام مهمه صافی مد نظرم نیست و موهام هم موی طبیعی خودم هستش فقط وز و فره

  11. نقاط قوت
    • عالی
    نقاط ضعف
    • نداره

    سلام خسته نباشید من بوتاکس لونیکس استفاده کردم به شدت غلیظ بود امکانش هست با آب یا چیز دیگه ای ترکیبش کنم تا کمی رقیق بشه و بین مو راحت تر حرکت کنه

  12. نقاط قوت
    • عالی
    نقاط ضعف
    • صفر

    سلام میشه نحوه استفاده از پلکس . و مقدار ترکیب پلکس بوتاکس یا بوتاکس و پروتئین رو بفرمایید . مقدار هرکدوم دقیق

  13. برای انجام دو تراپی پشت سر هم وقتی اول از بوتاکس لونیکس استفاده میکنیم با توجه به اینکه ۳ روز قرنطینه داره،برای انجام کراتین بعد از اون به چه طریقی اقدام کنیم؟؟؟؟
    اول با شامپو قلیایی بشوریم و بوتاکس کنیم و سه روز قرنطینه بدیم،بعد برای کراتین، دوباره شامپو قلیایی بزنیم یا نه؟

    یا اینکه تو یه روز میتونیم انجام بدیم؟شامپو قلیایی بزنیم،بوتاکس لونیکس بزنیم؟بعد آبکشی کنیم و کراتین انجام بدیم؟

    • ما با بعضی از مواد ها حتی بوتاکس ها هم میتونیم در یک روز کراتین و بوتاکس کنیم
      قبل کار شامپو قبل میزنیم و بعد از اون بوتاکس میکنیم و بعد از اون شستشو که مواد روی مواد نیاد و خشکم میکنیم و مواد گذاری کراتین
      اما یه نکته ای هست که باید در نظر بگیرید که بوتاکس بهتره قرنطینه بگیره سه روز و بعد سه روز کراتین بشه و به این جهت هم شما فقط برای تراپی اول شامپو قبل میزنید و بعد از اون دیگه نیازی نیست

  14. سلام زمانی ک موهای آسیب‌دیده رو و بوتاکس تراپی کردیم اگ‌مشتری صافی بالا بخواد چند روز بعد میتونیم موهاشو کراتین کنیم

  15. نقاط قوت
    • عالی
    نقاط ضعف
    • هیچ عنوان

    سلام خسته نباشید برای موهایی که صاف نیستند و موخوره دارند کراتین پروتئین وبوتاکس همزمان مشکلی نداره انجام بدیم؟

    • نیازی به استفاده هر سه این ها نیست ، مسیر درمان رو مشخص کنید به این دلیل که هر اسیبی یک درمان به خصوص دارد که توضیحاتش در این یحث جایی نداره و شما دقیق باید اسیب و درمان هارو بشناسید و درمان متناسب انجام بدبد نه این که از همه درمان ها یکجا استفاده بشه

  16. نقاط قوت
    • همه چی کامل توضیح دادین
    نقاط ضعف
    • ک

    سلام‌وقتتون بخیر
    موهای کسی که فر نخواد فر مو‌از بین بره بوتاکس انجام شه فقط سشوار انجام بشه مو کاملا نرم و‌ابریشمی و‌احیا میشه؟؟؟؟
    یا حتما باید اتو کشی انجام شه
    ممنونم از توضیحات کاملتون

  17. سلام وقتتون بخیر. ممنون از توضیحات خوبتون.
    اگر مراحل رو دقیق انجام بدیم میشه تو خونه اینکار رو انجام داد؟
    یا اینکه بایستی حتما توسط آرایشگر انجام بشه؟

  18. سلام تورو خدا اگه میشه جواب بدین
    من موهام هم نازکه هم کم پشت
    باید چ کاری انجام بدم؟
    قبلا پروتیین تراپی کردم حجم موهام نصف شد
    میشه راهنمایی کنین لطفا؟

  19. سلام برای موهایی که بر اثر اتوکشی زیاد، خشک شده و کات میشه چه کاری باید انجام داد ؟
    و چند روز بعد از کراتین میشه روی مو اقدامی در جهت احیا انجام بدم؟
    و آیا صافی مو از بین نمیره؟

    • نه ربطی به صافی نداره و نگان نباشید و نیازی هم نیست از شامپو قبل استفاده کنید
      -اگر اسیب جدی نیست و فققط خشکیه بوتاکس کنید
      اگر اسیب جدی هست و کات شدن و کشسانی داریم از ترکیب بوتاس و پلکس استفاده کنید

  20. نقاط قوت
    • عالی
    نقاط ضعف
    • ندارد

    سلام وقتتون بخیر براموی دکلره مشتریم بیست روز پیش پلکس وپروتئن انحام دادم فقط یکم احیا شد حالا برای صاف کردنش میتونم مستقیم با کراتین کارکنم یابازم احتیاج به چیزی مثه بوتاکس داره؟ چون دکلره هاش وز و خشکه

    • ببینید مو اگر اسیب داره توصیه میشه یک مرتبه دیگه بوتاکس بشه و بعد کراتین ، اگر نه مو مشکلی ندراه و اسیبش سطحیه میتونید از کراتین های احیا بالا استفاده کنید .

    • بستگی به مو دراه اگر موش سلام شده یا اسیبش کمه میتونید مستقیم کراتین کنید اگر نههنوز اسیب جدی مشاهده میشه با بوتاکس بستر سازی کنید

  21. سلام روزتون بخیر من برای موهای فر آفریقایی بکر که خیلی خشک بود اول بوتاکس اچ براش زدم، بعد کامل شستم و خشک کردم و کراتین زدم ولی بعضی از قسمتهای ریشه مجعد مونده، برای ترمیم نیازه دوباره شامپو قلیایی بزنم؟

    • اگر فاصله کمتر از یک هفته است و یا کراتین نیازی به شامپو قبل ندارد خیر
      اما اگر فاصله بیشتر است شامپو قبل استفاده کنید

  22. سلام . درصورت ترکیب پلکس و بوتاکس بعنوان بستر ساز اگر بخوایم در یک جلسه کراتین هم انجام بدیم چقد از مواد بوتاکس رو باید بشوریم ؟ و اگر ب بوتاکس سه روز قرنطینه بدیم چطور . چقد ابکشی نیازه برای مواد بوتاکس . بهتره قرنطینه بدیم ؟

  23. سلام واسه یک مشتری می‌خوام اول بوتاکس لونیکس بزنم بعد کراتین انجام بدم در یک روز به نظر شما چه مارک کراتینی نتیجه بهتری حاصل می‌کنه

    • بستگی به جنس مو داره اما باتوجه به اینی که موهاشون سالم نیست به نظر من میتونید از محصول لونیکس یا دابلو تو و اکو استفاده کنید

  24. سلام وقت بخیر و خداقوت .سوالی داشتم در مورد تعداد دفعات اتو کشی از کجا باید تشخیص بدیم که اتو کشی به مو داره آسیب میزنه در حین انجام کار آیا حالت خاصی به مو میده ممنونم راهنماییم کنید

  25. سلام وقتون به خیر ممنون از این همه حسن نیت شما و آموزشهای بی منت شما سوالی که برای من مطرح هست این که روزی که بوتاکس انجام میشه همزمان بعد از انجام بوتاکس می توان کراتین انجام دادو روش رو هم بفرمایید ممنون میشم ؟
    سوال دیگه من اینکنه آمینو ماتریکس به تنهایی میتونه اون کشسانی رو برطرف کنه؟
    واینکنه دلیل خشکی مو بعد از w2 چی هست؟
    وممنونم میشم بفرمایید علت اینکنه رو ی اتو مو خیلی تیریگی میشینه چه دلیلی دارد بهترین روش پاک سازی اتو با چه موادی هست؟
    قیمت اتو ووس رو میفرمایید ؟
    لطفا به صورت فیلم میشه میزان شستشو در بوتاکس و w1وw2نشون بدید
    سپاسگزارم بهتربن هستید

    • سلام سوالات شما خودش یک کلاس است و پاسخ به این همه سوال در اینجا امکانپذیر نیست 🙁
      1روش استفاده بوتاکس قبل کراتین در این مقاله گفته شده
      2 امینو ماتریکس محصول خوبی برای رفع کشسانی و جایگزینی پلکس است
      3 دلیل خشکی بعد دابلو تو کم سبک کردن مواد است و اتوکشی زیاد
      4 اتومو ووس 4/900 است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...