آموزش پروتئین تراپی مو

در این مقاله یکبار برای همیشه ذهن شمارا نسبت به پروتین تراپی روشن گکرده و اموزش کامل ئو دقیق کار کردن با انواع پروتین را به شما میدهیم ، ممنون که مارو حمایت میکنید .

پروتئین تراپی چیست

پروتئین تراپی مو یکی از پنج لاین تراپی مو هست :


1_ پلکس تراپی که بیشتر به جهت اسیب های عمقی مو مثل کشسانی یا کات شدگی استفاده میشود و به صورت کلی زمانی از پلکس استفاده میکنیم که عمق نفوذ بالا نیاز داریم و موها اسیب جدی دیده اند برای دیدن اموزش کامل پلکس تراپی بر روی اینجا کلیک کنید .

2_ پروتئین تراپی ابرسانی مو هستش که درمان و احیای مو به اضافه صافی را به ما میده ، پروتین تراپی صافی و احیا دارد و بسته به پروتِئینی که استفاده میشود میتواند بین 100% تا 50% صافی و احیا بگیرد و توجه داشته باشید دقیقا مانند کراتین پروتئین هم گاهی برای موهای اسیب دیده قابل استفاده نیست .

3_ بوتاکس احیایی مو هستش که شامل درمان و ابرسانی مو میشه ، بوتاکس درمانی است و بیتشر احیا هست تا صافی و ماکسیمیم 50% به شما صافی میدهد ، برای دیدن اموزش کامل بوتاکس مو بر روی اینجا کلیک کنید .

4_ ریباندینگ صرفا برای موهای سالم است و صافی دائمی به ما میده این صافی همیشگی بوده و قابل بازگشت نیست و با تکنیک خاصی برای همیشه موی شما سالم میماند ، برای دیدن اموزش کامل ریباندینگ مو بر روی اینجا کلیک کنید .

5_ کراتین مجموعه همه موارد بالا و برای انواع مو قابل استفاده است و صافی و احیایی بالایی به انواع مو میدهد و اگر درست انجام شود بدون هیچ گونه اسیبی خواهد بود و به شما 100% صافی و احیایی بسیار بالا میدهد و ماندگاری 12 تا 24 ماهه دارد .

اموزش پروتئین تراپی
اموزش پروتئین تراپی

تفاوت بوتاکس مو و پروتئین تراپی

بوتاکس بیشتر حالت درمانی دارد و این نکته خیلی مهمه که ما توجه داشته باشیم بوتاکس دقیقا مثل شربت دیفین هیدرامین درمانی است و شاید نیاز باشد ما مثلا دو مرتبه با فاطله دوماه اتنجام بدیم تا موهای ما به حالت اولیه برگردد .

بوتاکس اخرین راه نجات موهای اسیب دیده است و مویی که بوتاکس میشود قطعا امکان انجام پروتین را ندارد و نیاز به یک احیایی ارام و بدون فشار مازاد دارد .

پروتین همزمان هم صافی دارد هم احیا و پروتین میتواند از 50 تا 100% به موهای ما صافی و احیا بدهد .

البته باید به این نکنه توجه کرد که هر محصولی که کمپانی ها تولید میکنه تفاوت هایی باهم دارند ، برای مثال بسیاری از پروتین ها اصلا صافی ندارند اما داریم پروتئین هایی رو که صافی خوبی به ما میدن بیشتر بستگی به اون برند داره و اعلامی که کمپانی کرده .

اگر بخواهیم در یک جمله پروتین و بوتاکس مورا باهم مقایسه کنیم به این میرسیم که بوتاکس درمان و راه اخر هست و بیشتر درمان کننده است اما پروتین برای موهای سالم یا با اسیب سطحی قابل ایتفاده است و همزمان بسته به برند صافی و احیا خوبی هم به ما میدهد .

اموزش پروتئین تراپی مو

ما در مقاله زیر در نظر دارید دو پروتین را به شما معرفی کرده و اموزششون رو خدمت شما کنیم ، اموزش پروتین های دیگه نیز از این موارد خارج نخواهد بود

اولین محصولی که میخواهیم به شا معرفی کنیم از خانواده فلوراکتیو است این محصولات نانو پلاستیا است و عمق نفوذ بسیار بالایی دارد و به دلیل نانو بودن حتی نیازی به شامپو قبل هم ندارد ، این محصولات کگیفیت بی نظیری دارد و جدید ترین پروتین داخل ایران است که در دو رنگ قهوه ای و بنفش تولید میشود .

پروتئین قهوه ای فلور اکتیو

پروتئین قهوه ای مناسب موهای سالم است و نباید برای موهای اسیب دیده از این محصول استفاده کرد ، اگر بخواییم میتوانم صافی بسیار خوبی هم از این محصول بگیریم .
پروتئین فلوراکتیودرمانی مبتنی بر تغذیه انحصاری داخل سلولی به شما میدهد .

پروتئین بنفش فلور اکتیو

پروتئین بنفش فلور اکتیو حاوی پلکس است درواقع ، پروتئین+ پلکس هست و رنگ بنفش این محصول ضد زردی هست که برای موهایی که دکلره و رنگ شده و حساس هستند گزینه بسیار مناسبی است .
و باید این نکته رو هم بیان کنم که روش استفاده از هر دو این محصولات یکسان هست و صرفا نوع موهایی که باید براشون از این محصولات استفاده بشه تفاوت داره .درواقع این محصول درواقع پروتین قهوه ای است و تنها تفاوتی که با پروتین قهوه ای فلوراکتیو دارد این موضوع است که ان محصول مناسب برای موهای سالم بود و این محصول مناسب موهای دکلره و حساس شده است .

اموزش پروتئین فلوراکتیو

توجه داشته باشید که روش کار پروتین قهوه ای و بنفش یکیست ، تنها تفاوت در این بحث است که در پروتین بنفش مو 90% تا 100% خشک میشود در قهوه ای 80 %

  • ابتدا موهارو با شامپو میشوریم (شامپو معمولی سه بار-شامپو قبل از کراتین یک بار)

دقت داشته باشید نیازی به استفاده از شامپوهای باز کننده کوتیکول نیست که پل های کراتین را بشکند و به مو آسیب برساند. این محصول از فناوری نانو برای نفوذ مواد در مولکول های نانو و پر کردن کراتین از دست رفته استفاده می کند. این راه نرمی طبیعی را برای مدت طولانی تری حفظ می کند ، موهای زائد را از بین می برد ، موها را مرطوب می کند و ساختار مو دوباره از نو ساخته می شود ، با ظاهری براق و تقویت شده.

  • سپس موهارو 80% خشک کرده و موهارو چهار قسمت میکنیم.
  • قبل استفاده از مواد ظرف را کاملا تکان داده و از پشت سر شروع میکنیم لایه لایه مواد زدن و لایه ها کاملا آغشته به مواد شوند،مثل رنگ زدن،شانه کشی کرده و اضافه مواد به مو برگردانده شود ، مو باید کاملا آغشته به مواد باشد
  • دقت کنید در این شرایط فلس مو از بالا به پایین بازه و شما باید از پایین به بالا مورو ماساژ بدید ، با انشگت شست و انگشت اشاره دو دستتون مورو بگیرید و ماساژ بدید مثل اتو از بالا به پایین بکشید .
  • توجه کنید پروتئین چربه و به هیچ وجه به کف سر نخوره .
  • کل مو که مواد گذاری شد 40 تا 60 دقیقه مکث کنید و کل مورو کاور کنید و میتونید در این تایم یه حرارت ملایمی به مو بگیرید .
  • دقت کنید که چه برای پروتئین و چه برای کراتین در این تایم مکث ما حق نداریم مورو زیر دستگاه ماکرومیست یا حتا نانو استیم یا نانو گان و … ببریم از این دستگاه ها فقط باید در موقع باز شدن فلس مو استفاده کنیم یعنی قبل از شروع کار و موقعی که مواد روی سره نباید استفاده بشه .

موی اسیب دیده و نازک تایم مکث کمتر-موی تار بسیار ضخیم مدت مکث زیاد
حین تایم مکث شانه کشی شود و اضافه مواد به مو برگردانده شود،گاهی با باد گرم سشوار به مو گرما دهید

❌سپس موهارا ابکشی سطحی میکنیم(اب را در سرشور دوشی باز کرده و تا ۵ ثانیه شمرده و اب را میبندیم،به نحوی که فقط ۵درصد مواد خارج شود)سپس با باد سشوار مو را ۱۰۰درصد خشک کرده و از پشت سر شروع به اتوکشی میکنیم

❗برای نتیجه ی فقط احیا فقط ۵ بار اتوکشی

‼️برای احیا و صافی مانند کراتین اتوکشی انجام میدهیم

بعد از اتمام ۱۰ دقیقه مکث میکنیم بعد موهارا با اب شسته و در صورت تمایل از ماسک استفاده کرده به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه مکث و بعد ابکشی میکنیم و موهارو با باد سشوار خشک میکنیم.

نکته مهم : شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا به صورت مستقیم پروتئین فلوراکتیو را خرید کنید و اطلاعات کامل این محصول را مشاهده کنید .

پروتئین فلوراکتیو برای بانوان باردار و شیرده مناسب است ؟

با توجه با این موضوع که حتی شرکت فلور اکتیو اعلام کرده است این محصول برای بانوان باردار بی خطر است ، مسترکراتین توصیه میکند برای بانوان باردار استفاده نشود یا حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت بشود چون ممکن است الرژی های نهای داشته باشید که سبب بروز حساسیت های خطرناکی بشود .

اموزش کار با پروتئین A وp , …

موهارو اول با شامپو دو بار میشورید
۸۰ درصد موهارو خشک میکنید و ۲۰ درصد رطوبت رو نگه میدارید
از پشت سر دسته بندی میکنید موهارو
لایه های نازک جدا میکنید از ۲ سانتر به ریشه مواد رو به مو میزنید و بین انگشتاتون مو رو ماساژ میدید.همینطور از پشت سر لایه به لایه جدا می کنید مواد میزنید ماساژ میدید تا به جلوی موها برسه و مواد گذاری تموم بشه
حالا وقت استراحت و مکث مواد هست
اگه مو سالم باشه ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت
اگه مو یکم آسیب دیده باشه ۴۵ دقیقه
اگه مو خیلی آسیب دیده باشه ۳۵ دقیقه
مکث میکنید
موقع مکث می تونید روی موهارو کاور بکشید (کلاه پلاستیکی)
بعد از مکث با باد سشوار سرد موهارو خشک میکنید
بعد از خشک شدن مو ، می تونید با باد سشوار گرم موهارو براشینگ کنید
بعد از سشوار موهارو از پشت سر دسته بندی میکنید و لایه های نازک مو رو شروه نی کنید اتو کشی با دمای ۲۲۰ یا ۲۳۰ درجه تا جایی که مو سبک بشه و روش مواد نباشه خیلی.

ممنون که این مقاله رو تا انتها مطالعه کردید ، لطفا این مقاله رو با دوستاتون به اشتراک بزارید .

{کپی بدون ذکر منبع ممنوع میباشد}

  • mrkeratin
  • 24/01/1399
  • 158049 بازدید

93 دیدگاه برای “آموزش پروتئین تراپی مو”

      • نقاط قوت
        • اطلاعاته عالی
        نقاط ضعف
        • ندارد

        سلام و سپاس از اطلاعات خوبومفیدی که دراختیارمون میزدرید
        من میخاستم بپرسم وقتی یه مشتری موااشو ۲هفتس که رنگ کردی یا۱هفته ما بخاییم کراتین یا پروتئنه کنیم شامپو قبلش کراتینو یاپروتینو بزنیم یانباید بزنیم؟بزنیم رنگمون خراب نمیشه؟

        • ربطی نداره به این موضوع اگر نیاز به شامپو قبل داشته باشه کراتینتون باید استفاده کنید
          بهتر هست برای دریافت پاسختون مقاله دلایل زرد شدن مورو بخونید و ده تا 14 روز فاصله بین رنگ و کراتین باشه

    • سلام
      من موهام فر هست ولی بخاطر رنگ کردن بسیار خشک شده . میخواستم احیا انجام بدم ولی نمیخوام اصلا حالت فر بودن موهام از دست بره.
      چه روشی باید استفادت کنم ؟

  1. سلام موهای دختر۵سالم وز و دمیج بود بردم پرتئین تراپی که گفتن ۵۰صافی و۵۰ پروتئین تراپی،اولش خوب بود الان که تقریبا یه هفته از اون تایم گذشته وموهاشو شستم جنس موهاش خیلی بد شده و موهاش بهم گره میخوره😔😔علتش چی میتونه باشه؟

  2. سلام مرسی از توضیحات کامل فقط می خواستم بپرسم چند روز بعد از احیا و صافی میشه سر راشست اگه اشتباه نکنم کراتین مدت 5 روز برای بوتاکس مو شامل احیا و صافی چند روز بعد میشه سر راشست ؟

  3. باسلام عالی بود توضیحاتتون ،یه سوال گلم چرا فرمودید دستگاه نانو رو روی لاین احیا استفاده نکنیم؟چون من کلا وقتی مواد بوتاکس یا پروتئین رو زدم یه ربع نانو میزنم.میشه بیشتر راهنمایی کنید لطفا

    • خانوم منیر سلام
      استفاده از نانو گان و دستگاه مایکرومیست بهتر است قبل از انواع تراپی و به جهت اماده سازی و بستر سازی استفاده بشود

  4. سلام ، شرمنده پروتئین تراپی بهتر است یا کراتین کردن مو؟ و اینکه این پروتئین تراپی موخوره رو از بین میبره و باعث صافی مو میشه؟؟؟

    • سلام این موضوع کاملا به پروتين مصرفی شما دارد بسیاری از پروتین های اورجینال نیازی به این قرنطینه ندراند و بعد از قرنطینه شسته میشوند اما پروتئین های ضعیف تر این قرنطینه رو نیاز دارند ، البه درصورت این که مطمئن باشید مشتری نتیجه کار شمارا در منزل خراب نمیکنید میتوانید کمی قرنطینه برای مو هایش نگهدارید و مثلا فردا موهایش را بشویید ، البته بازهم تاکید میکنم کاملا بستگی به پروتئین مورد استفاده شما دارد .

  5. سلام ببخشید روش کار با تمام پروتیین ها به این صورته یا با هم فرق دارن من با پروتیینی که کار میکنم بعد آبکشی سطحی ماسکو میزنم بمونه و بعد آبکشی سطحی و سشوار میکنم اتو کشی نداره

    • سلام روش پروتین ها با هم مختلف است ، البته اکثر پروتئین ها نیاز به اتوکشی حداقلی دارند ( پروتئین های a , p و …) و به جهت راهنمایی بهتر لطفا اسم پروتئینتون رو بفرمایید

    • سلام پروتین وی اس رو فکر میکنم با همون روش پروتین ا باید انجام بدید ، برای راهنمایی بهتر عکس پروتینتون رو روی واتس اپ رامون بفرستید

  6. عالی بود .میشه کار با پروتیین خاویار رو هم توضیح‌بدید….
    و یه سوال دیگه بعد اتوکشی‌با پروتیین a
    نیاز به قرنطینه هست؟

    • سلام بله حتما گذاشته میشه و نکته ای که هست توی پروتین ا خیلی بسیتگی به سبک کاری شما و موی مشتری داره اما گاها بهش قرنطینه باید داد

  7. سلام دو تا سوال داشتم،۱/میتونیم اصلا اتوکشی نکنیم؟فقط بایشپار انجام بپم به چه صورته،۲/یه جا تو متن کفتید مو از پایین به بالا ماساژ داده سه به جا گفتید مثل اتو‌کشیدن از بالا به پایین ماساژ بدیم،کدوم درسته؟

    • سلام بهت هست اتوکشی انجام بشود و به جهت ماندگاری تاثیر دارد این نکته
      درواقع مو باید ماساز داده بشود تا مواد کاملا به خورد مو برو و ابن ماساژ به صورت کامل اتفاقا می افتد تا جذب مواد بالا برود

  8. میتونیم اصلا اتو کشی نکنیم و فقط با سشوار انجام بدیم؟موهای من کشسان نیست اما پایینش دونه سفید داره و از همون قسمت که دونه سفید داره کات میشه براش مناسبه این مواد؟موهام دکلره داره

    • درمان مناسب تر برای موهای شما درصورت وجود کشسانی شدید ترکیب بوتاکس و پلکس است که با توجه به لایه های موی شما مو با درمان مکمل ترکیب بوتاکس و پلکس درمان بشود .
      به جهت راهنمایی بهتر داخل اینستاگرام یا واتس اپ پیام بدید لطفا

  9. سلام ممنون از توضیحاتتون.
    برااستفاده از فلوراکتیو قهو ه ای بعد گذاشتن موادوگرفتن مواد اضافه براشینگ لازمه؟یافقط اتو کسی میکنیم؟یاهم براشینگ وهم اتوکشی .
    لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

  10. سلام ممنون از توضیحاتتون ،من پروتیین داستی بیوتی خریدم میخام توخونه تراپیمو انجام بدم ،موهامو دکلره رنگ کردم و آسیب دیده سوالم اینه آیا این پروتیین بعد ازاتمام کار حتما باید بشورم نمیشه چن روز روسرم بمونه بعد بشورم اشکالی داره ؟ واینکه چون نمیخام موهام بیشترازاین آسیب ببینه آیا میتونم مرحله اتو کشی رو حذف کم وفقط باباد سشوار موهامو خشک کنم ،آیا بااین کار موهام احیا میشه یا حتما باید اتو بکشم تااحیا بشه ،صافیش برام مهم نیس ،باتشکر

  11. سلام وقتتون بخیر دوتا سوال داشتم با توضیحاتی که تفاوت پروتئین a با پروتئین فلورااکتیو چیه جفتشون خانواده پروتئین هستن پس چرا فلورااکتیو و‌ میشه حتی جایگزین کراتین استفاده کرد؟
    سوال دومم اینه در چه مواردی میشه w1 و w2 رو باهم ترکیب کرد؟

    • سلام در رابطه با سوال اولتون محصولات از خانواده پروتئین هستند اما تفاوتشون مثل بنز و پرایده
      کیفیت فلور اکتیو بسیار بالاست به دلیل تکنولوژی که در تولید این محصول به کار رفته این محصول نانو پلاستیا است که بسیار ریز مولوگول است و ماندگاری بسیار بالا و شاین بسیار خوبی دارد البته روش کارش هم سخت تر است .
      در مواردی میشه بنفش و قهوه را ترکیب کرد که مو بین این دو باشد یعنی موهای پایه 7 و هشت که سلامت خوبی دراد اما توان استفاده از پروتین قهوه ای را هم به صورت تنها ندارد یا موارد مشابه

    • سلام وقتتون بخیر ببخشید من کار احیا انجام دادم با مواد aسیلور بع. از مواد گذاری مکث ندادم(اینجور ک مربی گفت ساعت مکث از موقع مواد گذاری شروع میشه) و موهای مشتری تغیری نکرد
      و شما نوشتید ک مواد a نیاز ب شستشو ندارند اما مربی من گفت داره:'(

    • سلام با توجه به این که روش استفاده و فرمول و بیس کمی متفاوت هست از لحاظ تکنیکال فکر نمیکنم ، البته بنده تست نکردم

  12. درود وقتتون بخیر
    با توضیحاتی که فرمودید میتونیم خودمون هم انجام بدیم چون مراکز زیبایی مبلغ بسیار بالایی برای این کار مطالبه میکنند .فقط یه سوال هر چند وقت یک بار میتونیم پروتئین تراپی انجام بدیم ؟

    • بله اگر اتومو خوب و کسیی رو داشته باشید که براتو اتو کشی کنه نه به کیفت سالن اما به صورت معمولی میتونید این کارو بکنید ، شارژ مجددش هم مربوط به زمانی میشه که نتایجش بره یا ضعیف بشه

  13. نقاط قوت
    • عالی

    سلام خسته نباشید اموزشی که دادید خیلی مختصر مفید بود
    فقط یه سوال داشتم برای پروتئین aقبل وبعد موها باید شسته بشه بعد اتو کشی کنم یا مواد روی مو باشه بعد اتو بکشم؟

  14. نقاط قوت
    • فوق‌العاده
    نقاط ضعف
    • ب هیچ عنوان

    سلام خسته نباشید وخدا قوت میگم بهتون
    ببخشید میشه پروتئین و بوتاکسو با هم ترکیب کرد؟

  15. سلام خسته نباشید برای پروتین مو حتما نیاز به اتو کراتین هست؟؟؟یا با اتو معمولی هم میشه اتوکشی انجام داد؟؟؟؟؟؟؟

  16. سلام من شنیدم‌ این پروتیین اگر‌ استفاده بشه ممکنه موها چوب بشه و‌خشک‌ بشه روی موی‌دکلره. ؟ میشه توضیح‌بدید چرا این اتفاق می‌افته؟

  17. سلام میخواستم بپرسم واسه احیای مو و اینکه فر مو حفظ بشه چه پیشنهادی میدید در صورتیکه نخوایم مو صاف بشه وفقط تقویت بشه چیکار باید بکنیم ممنون

    • شما از بوتاکس استفاده کنید بدون اتوکشی و این تاثیر بسیار مثبتی داره در احیایی مو
      فقط کافیه شما اتوکشی رو حذف کنید و به جاش براشینگ انجام بدین

    • بستگی به موادی که کار میکنید داره بعضی از مواد ها سبک سازی نیاز دارند بعضی ها نه
      مثلا محصولات فلوراکتیو نیاز دارند و محصولات پروتین ا خیر

  18. سلام میتونیم پروتیین بنفش رو با اکوردوکسر ترکیب کنیم؟این درسته که برای صافی بیشتر اینکارو میتونیم انحام بدیم؟

  19. نقاط قوت
    • عالی

    سلام خسته نباشید.
    ببخشید من برای موهای ب شدت اسیب دیده پروتیین خاویار خریدم.سوال داشتم اینکه با این پروتیین چگونه کار انجام میشه و اینکه مراقبت های بعد پروتیین مثل کراتینه باید ماسک و شامپو بدون سلوفات استفاده کنن و به مدت ۳ موها رو نبندن و پشت گوش نندازن و…
    یا اینکه بعد پروتیین میشه موها رو بست؟

    • اشتباست
      مویی که اسیبش زیاد فقط بوتاکس بستر ساز و احیا مناسبه و اگر این اسیب زیاد باشه توصیه میشه بوتاکس و پلکس رو ترکیب کنید

  20. نقاط قوت
    • توضیحات کامل و عالی

    درود وقت بخیر
    عذرخواهی میکنم چن وقت بعد از کراتین میتونیم پروتئین تراپی انجام بدیم؟؟
    اگ پروتیئن تراپی انجام بدیم نتیجه کراتینی ک انجام دادیم از بین میره؟؟

    • سلام یک هفته بعد هم قابل استفاده است اگر مو اسیب جدی ندارد
      و پروتین شما اگر شامپو قبل نداشته باشد بر این موضوع تاثیر منفی نخواهدداشت و با خیال راحت میتونید کارتون رو انجام بدید

  21. سلام وقتتون بخیر
    من یکماهی میشه کراتین کردم ولی موهام اون صافی 100% رو نداره.الان با کراتین کارم صحبت کردم گفت یه بار بیار من با شامپو و ماسک خودم بشورم اگر صافی مدنظر رو داد که مارک شامپو و ماسک مو رو عوض کن اگرنه حتما موهات آسیب نهفته داره که بعدش بهت میگم چیکار کنیم
    میخواست نظرتون رو بپرسم

  22. سلام
    موهای طبیعی من فر هستند و من ۳،۴ ماه پیش موهام رو کوتاه کردم و بعد پروتیینه کردم و بعد از پروتینه کردن دیگه موهام حتی حالت هم نمیگیره
    بااینکه ۴ سانت ریشه موهام رشد کرد و اون ۴ سانت رو دوباره دکلره کردم
    چیکار کنم و چی استفاده کنم که فر موهای خودم برگرده و بتونم از الان کاری کنم که فر موهام از قبل بهتر شه

    میشه راهنماییم کنید لطفا

  23. نقاط قوت
    • تشکر از ایتکه کاملا وقت میزارید و توضیح میدید

    سلام
    مو من طبیعی و بدون رنگ بود و الان لایت کردم وموهام کمی کشسانی داره اینو هم بگم موهام فر میباشد از چه نوع موادی استفاده کنم که بیشتر احیا داشته باشد و فقط ۴۰ درصد صافی داشته باشه و چکونه در منزل انجام بدم

  24. سلام من موهام فر فر بوده اسکالپ کف سر پروتئین تراپی و فیلر انجام دادم اصلا هم اتوکشی نکردم گفتن تغییر حالت نداره اما الان که یکبار بعد از اون ماجرا هست که موهام رو میشورم فر موم کاملا از بین رفته و موهام فقط یه حالت مجعدی داره، خیلی ناراحتم فر موهام رو خیلی دوست داشتم، ازشون پرسیدم گفتن چون داخل مو پروتئین رفته و ابرسانی شده مو سنگین شده و بعد از چند بار شستشو دوباره حالتش برمیگرده نگران نباشم گفتم از شماام بپرسم

    • ببینید ممکنه که کم کم فرتون برگرده بله
      بهتر بود شما از محصولات تهصصی این کار مثل کاچوس فلوراکتیو استفاده میکردن

  25. نقاط قوت
    • توضيحات كامل

    سلام ممنون از توضيحات عالي تون
    من موهام اسيب ديده با دكلره پروتئين تراپي كردم يه كم بهتر شده
    سوالم اينه كه هرچند مدت يه بار مي تونم پروتيين تراپي كنم مثلا ميشه هردو هفته اينكارو انجام دادولي اتوكشي نشه ؟
    ممنون ميشم جواب بدين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...